• Semasa

    BONGKAR!!! Bila Perempuan Jadi Tok Mudim [SAKSIKAN...]





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    BONGKAR!!! Bila Perempuan Jadi Tok Mudim [SAKSIKAN...]

    Aksi Tok Mudim Wanita Mengkhatankan Lelaki. Bila Perempuan Jadi Tok Mudim. Gambar Doktor Perempuan Sunatkan Lelaki. Macam Comel Je! Mulanya memang terkejut tengok Gambar Perempuan Khatankan Lelaki, rasa macam nak Bersunat lagi sekali aje. Sesungguhnya proses Berkhatan akan menjadi lebih ceria dan bahagia. Budak-budak Mungkin berebut-rebut nak dikhatankan. Tok Mudim pun comel-comel pulak tu.

    Cuti Sekolah Musim Berkhatan
    Maklum sajalah, Bersunat ialah Aktiviti Cuti Sekolah Popular untuk Budak Lelaki, tapi Tok Mudim yang dulu bukanlah yang Sekarang. Rupanya ramai Doktor Perempuan melakukan proses Berkhatan. Zaman aku dulu, Tok Mudim kebanyakan Lelaki, kalau tak mesti aku nak Doktor Comel yang sunatkan. Bila Perempuan Jadi Tok Mudim. Sentuhan wanita, selalunya tak menyakitkan.

    Bila Perempuan Jadi Tok Mudim

    Kenangan Waktu Berkhatan

    Kenangan Aku Berkhatan dulu Doktor Lelaki, senyum pun tidak. Muka Garangpulak, macam mana la aku tak takut. Selagi belum berkhatan, setiap kali tiba Cuti Sekolah Akhir Tahun, sentiasa pucatlah wajah macho ku ini. Cuba yang khatankan aku Doktor Perempuan macam ni, selalu senyum dan cantik-cantik. Mesti kenanganBerkhatan Memori Indahku.

    Bila Perempuan Jadi Tok Mudim

    Boleh ke Perempuan Jadi Tok Mudim

    Boleh ke jika Perempuan melakukan proses berkhatan pada lelaki. Aku rasa tak salah (pandangan pribadi), sebab Doktor Lelaki yang jadi Tok Bidan pun ada. Bidan Lelaki. Bila dah tiada doktor yang sama jantina, terpaksa Lelaki jadi Bidan, itu namanya Situasi Darurat. Mungkin sama dengan situasi Tok Mudim Perempuan. Sayangnya, zaman aku dulu tak berlaku Darurat. Bila Perempuan Jadi Tok Mudim. Melepas nak merasa disunatkan perempuan. - hotooh

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]