• Semasa

    PECAH BERITA! Linda Onn Kahwin Kerabat Diraja 27 Disember 2013 [SAKSIKAN...]





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Linda Onn kahwin Kerabat Diraja 27 Disember 2013 - Berita perkahwinan deejay Linda Onn dengan seorang lelaki berstatus kerabat diraja pada 27 Disember 2013 ini menghadirkan kejutan buat peminat setianya.

    Lebih menarik, pengumuman berita gembira ini dibuat selepas hanya sehari selepas mengesahkan Linda Onn menarik diri dari dicalonkan dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2013 pada 6 April 2014.

    Bagaimanapun, hasrat Utusan Malaysia untuk kenyataan lanjut dari deejay berusia 36 tahun itu tidak berjaya selepas telefonnya gagal dihubungi.

    Menurut Linda Onn, majlis pernikahan mereka akan diadakan di kampung halamannya di Johor Bahru secara sederhana dan hanya akan menjemput sahabat handai dan ahli keluarga terdekat.

    Untuk majlis resepsi perkahwinan pula, ianya akan dibuat di Kuala Lumpur. Gosip lain yang turut meengejutkan ialah pasangan ini dikatakn sudah mendaftarkan perkahwinan mereka di pejabata agama Johor Bahru.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]