• Semasa

    TERBONGKAR!!! Isteri Katalog Kemboja [SAKSIKAN...]





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Phnom Penh: Helah melakukan kerja amal di Kemboja dipercayai menjadi tiket untuk warga Malaysia menikahi gadis atau wanita Muslim di Kampung Champ, di sini.

    Bagaimanapun, pernikahan ekspres diuruskan sindiket tertentu itu bukan saja diragui sah atau tidak, malah menimbulkan masalah kepada penduduk setempat apabila isteri baru ditinggalkan begitu saja.

    Kunjungan wartawan Harian Metro ke sini, baru-baru ini mendapati sindiket ‘perancang mahligai’ itu didalangi warga Malaysia lingkungan 40-an hingga 50-an.

    Mereka bergerak di hotel sekitar Phnom Penh dan menyediakan katalog khas yang memaparkan wajah gadis atau wanita Cham yang ingin dipilih sebagai isteri.


    SEORANG wanita Muslim Cham merenung jauh nasibnya.

    Pihak Kedutaan Besar Malaysia, di sini turut mengesahkan pembabitan warga Malaysia sebagai dalang sindiket itu berdasarkan maklumat daripada pejabat mufti di Kemboja. myMetro.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]