• Semasa

    GEMPAR !!! Aksi "Panas" Dalam Pejabat Siak Tersebar Di Facebook Dan Youtube





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    siak, video lucah, facebook, youtube, hubungan intim, pelacur,
    Warga Kabupaten Siak, Provinsi Riau gempar selepas beredarnya video lucah dalam Pejabat Siak Riau yang tersebar luas di FB dan Youtube. Ini adalah kerana, pelakon di dalam video tersebut didakwa Ketua Badan Kepegawaian Daerah (BKD).

    Dalam video berdurasi 1 minit 48 saat itu wajahnya beliau begitu mudah untuk dikenali, lapor JPPN seperti yang dikutip Selasa lalu.

    Berbeza dengan pelakon wanitanya yang berwajah putih mulus tersebut tidaklah terlihat begitu jelas. Ini kerana, raut mukanya tertutup oleh rambutnya yang panjang. Menurut Detik, wanita berambut ikal paras bahu yang dimaksudkan itu adalah setiausaha kepada pegawai tersebut. Ada juga yang mengagaknya sebagai pelacur.

    Dalam video tersebut pasangan tersebut sedang melakukan hubungan intim dengan gaya doggy style di atas sofa berwarna coklat. Di tepi sofa itu ada dua buah meja yang merapat ke dinding dengan penampakan sijil penghargaan yang diletakkan di atasnya.

    Latar belakang video itu didakwa di ruang kerja, tetapi hal tersebut dibantah keras oleh Kabag Humas Pemkab Siak, Zulfikri.

    “Ini bisa kita pastikan, setelah tim melihat hasil rekaman, lantas meninjau ruangan kantor BKD. Setelah diperiksa ruangan itu, sama sekali tidak ada kesamaan seperti yang ada di video tersebut,” sanggahnya.


    sumber : pilihan-anda

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]