• Semasa

    TRAGIS !! Suami isteri maut dirempuh kereta





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    TRAGIS !! Suami isteri maut dirempuh kereta
    Shah Alam: Sepasang suami isteri maut ketika dalam perjalanan ke tempat kerja masing-masing apabila motosikal dinaiki mereka bertembung dengan kereta Perodua Viva yang gagal memotong kenderaan lain di Jalan Bukit Cerakah, di sini, pagi tadi.
    Dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi itu, mangsa Mohamad Ujang Jantan, 42, dan isterinya, Jamilah Iswan, 36, meninggal dunia di tempat kejadian selepas cedera parah akibat pertembungan berkenaan.  
    Ketua Trafik dan Ketenteraman Awam Shah Alam Deputi Superintendan Goh Lee Shen berkata, berdasarkan siasatan awal mendapati lokasi kejadian lurus manakala keadaan cuaca baik dan tidak hujan. 

    "Kita percaya kejadian berpunca daripada kereta Perodua Viva dipandu seorang lelaki berusia 30 tahun cuba memotong sebuah lagi kenderaan lain dan bertembung dengan motosikal dinaiki mangsa dari arah bertentangan.
    Foto
    "Jenazah kedua-dua mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang untuk dibedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalanraya (APJ) 1987," katanya.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]