• Semasa

    Antara Wanita Melayu Islam dan Wanita Yahudi Israel





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Antara Wanita Melayu Islam dan Wanita Yahudi Israel | Untuk pengetahuan anda, wanita di dalam gambar ni bukanlah beragama Islam. Dia adalah salah seorang dari kumpulan Haredi Burqa Sect, kumpulan wanita yang beragama Yahudi ultra-ortodox (Ortodox Jewish Judaism, mereka menolak fahaman Zionisme), keturunan Bani Israel, yang tinggal di Israel, sebuah negara haram yang tidak wujud. Kebanyakan ahli kumpulan ini berada di Beit Shemesh, dan sebahagian lagi di Jerusalem.
    Antara Wanita Melayu Islam dan Wanita Yahudi Israel - See more at: http://www.jomkenalislam.com/2015/03/wanita-islam-vs-wanita-yahudi.html#sthash.PtvJzLqV.dpuf
    Menurut mereka, menutup seluruh tubuh adalah tradisi asal masyarakat Yahudi, dan mereka dakwa pernah melihat gambar lukisan yang berusia 400 tahun di mana wanita Yahudi menutup seluruh tubuh dari kepala sampai ke kaki. Pengasas fahaman ini, Bruria Keren mendakwa menutup tubuh mereka akan menyelamatkan lelaki daripada naik syahwat, yang akan mendorong lelaki melakukan dosa.

    Kumpulan ini dibenci dan dipandang serong oleh Yahudi-yahudi lainnya atas sebab keengganan mereka bercakap atau bertentang mata dengan lelaki, tidak mahu membuka burqa untuk pemeriksaan keselamatan, tidak membuka langsung penutup muka meskipun di dalam rumah, dan memaksa anak perempuan kecil mula memakai burqa.

    Meanwhile, sebahagian perempuan melayu di Malaysia yang di dalam IC nya termaktub “Islam”, pakai dedah sana dedah sini, sleeveless, skirt pendek, legging, baju ketat ikut bentuk badan, dada terbonjol, lengan terdedah, tudung freedada, baju singkat nampak seluar dalam, dan macam-macam jenis lagi.
    Jangan letakkan diri anda lebih hina dan lebih jijik daripada kumpulan wanita Yahudi ini.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]