• Semasa

    HILANG AKAL !! Punca Sebenar Pasangan Ini Ditangkap..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Pasangan-Seks
    HILANG AKAL !! Punca Sebenar Pasangan Ini Ditangkap | India – Seks ketika menunggang motosikal. Sepasang kekasih akhirnya ditangkap polis selepas gambar mereka melakukan seks tanpa perasaan malu di atas motosikal telah tersebar di media sosial.
    Pasangan itu melakukan perbuatan tidak bermoral berkenaan di lebuhraya di Goa dengan gambar yang dirakamkan adalah seorang lelaki yang hanya memakai kemeja t dan stoking.
    Gambar itu kemudiannya dimuat naik oleh Ahli Parlimen Vishnu Surya Wagh dalam Facebooknya .
    “Melakukan seks ketika menunggang motosikal…tiada siapa yang akan menghalang anda…Ini adalah Goa…Seks pada waktu terang ini berlaku di jambatan Mandovi pada waktu tengah hari Ahad .
    “Tidak ada seorang pun anggota polis yang menghalang mereka. Bagi mereka yang merakamkan gambar ini…apa yang akan anda katakan,’’ itu antara kapsyen sinis yang ditulis oleh Vishnu.
    Susulan itu, polis telah bertindak dengan mengesan nombor plat motosikal terbabit. Rupa-rupanya motosikal tersebut milik sebuah syarikat sewa dan mereka telah memberikan alamat pasangan itu.
    Pasangan itu kemudiannya telah disoal oleh polis dan mereka mengaku berbuat demikian. via klpost.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]