• Semasa

    Lagi Kes Suspek Rogol Maut Dibelasah





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Perogol-
    Lagi Kes Suspek Rogol Maut Dibelasah | INDIA – Satu lagi kejadian suspek rogol dipukul sehingga mati berlaku di kawasan penempatan yang sama dimana penduduk kawasan tersebut  sebelum ini telah menculik seorang lelaki didakwa merogol pelajar wanita daripada penjara dengan mengheretnya keluar ke jalanan dan pukul sehingga mati pada awal bulan ini.
    Terbaru, penduduk di situ dilapor tahan seorang lelaki berusia 18 tahun dan menggantungnya di khalayak ramai untuk dipukul.
    Suspek tersebut dituduh merogol dan bunuh seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun.
    Hukuman yang dilakukan di hadapan orang ramai itu telah disaksikan oleh wanita dan kanak-kanak dimana sebahagian besar daripada penduduk juga telah merakam video untuk disebarkan.
    Sementara itu, polis tempatan memberitahu  kes melibatkan suspek berkenaan masih dalam siasatan.
    Tetapi, penduduk tempatan tidak mempedulikan sisatan polis malah telah mengambil tindakan sendiri dengan menahan dan memukul lelaki itu sehingga mati. via klpost.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]