• Semasa

    Pendedahan Zain Saidin Punca Sebenar Jadi Duta 'Ubat Kuat'





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Pendedahan Zain Saidin Punca Sebenar Jadi Duta 'Ubat Kuat'PETALING JAYA: Pelakon Zain Saidin memberitahu tujuan utama dia menjadi duta ubat seks adalah untuk melihat kebahagiaan pasangan suami-isteri yang mungkin mempunyai masalah rumah tangga berpunca daripada masalah kesihatan batin.

    Zain atau nama sebenarnya Mohamad Zain Mohd Saidin, 31, berkata, dia juga berharap dengan adanya produk tersebut ia dapat membantu mengurangkan kadar perceraian yang berpunca daripada masalah berkenaan.

    "Saya tidak rasa jadi duta produk ini sesuatu yang memalukan kerana realitinya masalah dingin hubungan kelamin sememangnya berlaku yang mana ada pasangan mempunyai masalah terhadap kesihatan batin mereka.

    "Pada saya ia bertujuan baik untuk menyelamatkan rumah tangga seseorang seterusnya ia mungkin dapat mengurangkan kadar perceraian di negara ini," katanya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini pada Khamis.

    Zain berkata demikian ketika diminta mengulas tentang beberapa gambar yang dimuat naik di laman Instagram miliknya bagi mempromosikan produk ubat tenaga batin Pesona Rugosa.

     
    Gambar yang dimuat naik Zain di Instagram miliknya bagi mempromosikan produk tersebut.
    Tambahnya, sebagai seorang lelaki dia turut mengakui bahawa kesihatan batin adalah perkara yang perlu diambil berat dalam melayari hubungan rumah tangga.

    "Saya anggap tawaran untuk saya menjadi juru cakap produk ini adalah rezeki selepas kahwin dan rezeki anak saya. Jadi saya ambil sahaja peluang itu kerana ia bukan sesuatu yang salah.

    "Tentang promosi pula pengurusan saya yang uruskannya," ujar Zain.

    Lebih Tenang Selepas Tunaikan Umrah

    Sementara itu, ditanya tentang perubahan selepas menunaikan ibadah umrah awal Mac lalu, Zain berkata, kehidupannya kini lebih tenang.

    Tambahnya, lebih mengembirakan apabila isterinya pelakon Rozita Che Wan mengambil keputusan untuk terus bertudung selepas pulang daripada melakukan ibadah itu.

    "Alhamdulillah kehidupan kini lebih tenang dan baik, isteri saya pun ambil keputusan untuk bertudung lepas pulang daripada mengerjakan umrah.

    "Saya suka dia bertudung kerana perkara itu dia buat tanpa paksaan dan ketika dia benar-benar bersedia," ujarnya.
    Zain Saidin
    Dalam pada itu, mengulas tentang anaknya Aaishah Dhia Rana dilaporkan sebagai bayi paling popular dan berduit, Zain berkata ia adalah rezeki untuk kanak-kanak itu.

    Bagaimanapun sebagai bapa, dia juga memilih dan menerima tawaran tajaan bersesuaian dengan usia serta tidak menjejaskan pembesaran bayinya.

    "Tidaklah berduit tetapi dia banyak dapat sponsersahaja dan bagi saya itu rezeki dia. Kami tidak ambil pun duit dia kerana itu semua untuk masa depan dia nanti.

    "Memang banyak penaja yang datang tetapi kami juga memastikan tajaan itu tidak menjejaskan pembesaran dia," katanya. - mStar.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]