• Semasa

    [VIDEO] Punca Sebenar Jeritan 'Ghairah' Jiran Terungkai..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    [VIDEO] Punca Sebenar Jeritan 'Ghairah' Jiran TerungkaiDi Barcelona Sepanyol, penduduk sekitar dikejutkan dengan jeritan kuat yang datang dari arah pangsapuri berdekatan. Khuatir akan sesuatu perkara buruk bakal berlaku, penduduk yang mendengar jeritan tersebut bergegas menelefon polis.

    Polis yang datang selang beberapa minit kemudian menghampiri sebuah rumah yang didakwa oleh penduduk setempat sebagai punca datangnya bunyi jeritan. 

    Alangkah terkejutnya polis yang menyiasat memberitahu, mereka mendapati jeritan adalah dari filem lucah dan seorang lelaki telah menonton dengan tingkap terbuka luas dan bunyi yang nyaring. 

    Tindakan lelaki yang menimbulkan masalah tersebut dianggap kurang menghormati jirannya dan dianggap biadap. Namun, tiada tangkapan dibuat selepas serbuan dan lelaki tersebut hanya diberikan amaran lisan untuk tidak mengulangi perbuatannya.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]