• Semasa

    Aksi MELAMPAU Lelaki Ini MENGEJUTKAN Dua Wanita Cina..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Lelaki Di Cheras Melancap Sambil Lihat Pemandu Wanita
    Aksi MELAMPAU Lelaki Ini MENGEJUTKAN Dua Wanita Cina | Seorang lelaki dipercayai berbangsa Cina telah dilihat melancap di hadapan dua wanita berbangsa Cina di Cheras di Jalan Cerdik, Cheras.
    Pada mulanya, mangsa yang dikenali Yee Voon Toi beranggapan suspek merupakan seorang jurujual kerana gayanya tidak tumpah dengan lagak seorang salesman.
    “Setelah masuk ke dalam kereta, saya melihat dia berjalan dari jauh ke arah kami, pada mulanya kami ingatkan dia adalah seorang jurujual kerana pakaiannya agak sopan beserta fail di sebelah tangan.
    “Namun aksi seterus daripadanya amat mengejutkan kami, apabila dia terus mengeluarkan kemaluannya dan failnya digunakan untuk menutup aksi lancapannya,” katanya.
    Suspek dikatakan sempat memberikan senyuman kepada mangsa dan membuatkan mereka menangkap gambar suspek yang masih enak dibuai aksinya.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]