• Semasa

    GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN ANAK SULTAN BRUNEI BERPELAMIN EMAS





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    perkahwinan-anak-sultan-brunei5
    GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN ANAK SULTAN BRUNEI BERPELAMIN EMAScantik gambar sekitar majlis pernikahan anak sultan brunei iaitu Putera Abdul Malik dan isterinya, Dayangku Raabi’atul ‘Adawiyyah Pengiran Haji Bolkiah.
    perkahwinan-anak-sultan-brunei41
    majlis pernihan anak sultan brunei yang berlangsung dengan meriah dan mewah menjadi perhatian dari seluruh negara. Menurut sumber pernikahan tersebut berkonsepkan bertatahkan emas, jadi apabila melihat gambar sepanjang majlis perkahwinan memang tidak boleh dinafikan lagi pasti kos majlis tersebut berjuta-juta ringgit.
    perkahwinan-anak-sultan-brunei10
    Malah menurut sumber, perkahwinan yang berlangsung di Istana Nurul Iman menyaksikan kedua mempelai duduk diatas pelamin yang diperbuat daripada emas serta mengenakan busana yang turut bertatahkan emas dan berlian. Pasti ramai yang impikan majlis seperti ini kan?
    perkahwinan-anak-sultan-brunei8Lebih menarik apabila jambangan bunga yang dipegang oleh pengantin perempuan iaitu jambangan yang diperbuat daripada permata yang cukup memukau. Korang rasa berapa agaknya kos majlis perkahwinan tersebut? Mahunya berjuta-juta. Tak gitu?
    perkahwinan-anak-sultan-brunei7
    perkahwinan-anak-sultan-brunei6
    perkahwinan-anak-sultan-brunei4
    perkahwinan-anak-sultan-brunei3perkahwinan-anak-sultan-brunei2

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]