• Semasa

    Isu Aksi Seksi Isteri, Ini Luahan Hati Farid Kamil..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Farid Kamil
    Isu Aksi Seksi Isteri, Ini Luahan Hati Farid Kamil | "SAYA terkilan," itu jawapan ringkas pelakon Farid Kamil ketika diminta mengulas mengenai aksi seksi isterinya, Diana Danielle  yang mencetuskan kontroversi sekitar awal Mac lalu.

    Bagaimanapun Farid enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu dan meminta agar hal tersebut diajukan kepada pihak pengurusan isterinya iaitu Prokuya Sdn Bhd yang juga merupakan syarikat milik adik Farid sendiri iaitu Fadzil Zahari.

    "Sebagai suami, saya tidak mahu mencampur-adukkan soal peribadi dan kerjaya. Apa yang saya boleh katakan ia satu situasi atau 'hybrid problem' iaitu satu situasi yang tak pernah dialami.

    "Ini mungkin salah satu dugaan dan ujian saya sebagai seorang artis. Saya hanya mampu berdoa untuk semuanya baik-baik saja," katanya yang ditemui media pada sesi tayangan filem terbarunya, Abang Lejen, malam tadi.

    Pada Mac lalu, Diana mengejutkan industri hiburan dengan aksi beraninya bergaya untuk sebuah majalah gaya hidup lelaki.

    Aksi tersebut memperlihatkan dia dalam keadaan seksi termasuklah gayanya tampil bercoli sambil membaluti badannya dengan bendera Amerika Syarikat. - SH

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]