• Semasa

    LELAKI KAYA Ini Cuba Untuk MELAMAR Seorang Gadis… Tetapi Apa Yang Berlaku Sangat MEMALUKAN !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    LELAKI KAYA Ini Cuba Untuk MELAMAR Seorang Gadis… Tetapi Apa Yang Berlaku Sangat MEMALUKAN !! | Seorang lelaki kaya cuba memikat seorang gadis dengan hadiah mewah yang dihantar dengan dron, terus menerusi tingkat kediaman gadis berkenaan…. 

    Bagaimanapun, lelaki berkenaan yang namanya tidak disiarkan, dimalukan apabila gadis itu menyerang dron berkenaan dengan penyapu dan pengelap lantai. Kejadian berlaku di sebuah bangunan asrama pelajar perempuan di sebuah universiti di bandar Langfang, wilayah Hebei.

    1
    2

    Lelaki itu mengikat hadiah pada dron dan mengawal penerbangannya hingga ke tingkap kediaman gadis terbabit sementara orang ramai mengelilingi untuk memberi dorongan atau untuk melihat suasana yang disangka romantik…. 

    Tetapi lelaki itu dimalukan apabila reaksi gadis itu bertentangan dengan apa yang diharapkannya….. Dia dan rakan sebiliknya menanti dengan penyapu, pengelap lantai dan beberapa senjata lain untuk memukul dron berkenaan, menyebabkan ia hampir terhempas. 

    Lelaki itu tidak ada pilihan lain selepas dimalukan, kecuali pulang bersama-sama dronnya….. – Agensi

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]