• Semasa

    Perempuan Simpanan Dimalukan Dikhalayak Ramai..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    maluPerempuan Simpanan Dimalukan Dikhalayak Ramai | Seorang wanita di China dilaporkan diserang sekumpulan suri rumah kerana didakwa tidur dengan suami salah seorang daripada mereka.

    Video yang menunjukkan wanita berkenaan dipukul sebelum seluar dalamnya ditarik di depan orang ramai menjadi viral dalam laman sosial sejak kelmarin.
    Kejadian itu dilaporkan berlaku di wilayah Shanxi, utara China, depan sebuah pusat beli-belah di bandar Datong.

    Memetik laporan Harian Metro, kejadian sebegini menjadi sebahagian daripada budaya di China dimana wanita menyerang kekasih suami mereka atau teman wanita kekasih mereka di tempat terbuka.

    Dalam rakaman video itu, seorang wanita dilihat memukul wanita yang didakwa perempuan simpanan, sebelum menanggalkan seluar dalam mangsa.

    Orang ramai yang berada di disitu tidak menghulurkan sebarang bantuan sebaliknya mereka hanya melihat dan merakam kejadian itu.

    Menurut pihak polis, mereka tidak akan melakukan siasatan terhadap kes ini kerana mereka tidak menerima sebarang laporan.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]