• Semasa

    (10 GAMBAR) Top 5 Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    (10 GAMBAR) Top 5 Kanak-Kanak Tercantik Di DuniaPercayakah korang kalau sekarang ini adalah zaman perlumbaan? Setiap insan yang hiduo di muka bumi ini berlumba-lumba mahu menjadi No 1. Perlumbaan ini wujud dalam setiap aspek kehidupan termasuklah kecantikan. 

    Banyak pertadingan ratu cantik dijalankan pada masa kini, ratu cantik dewasa mahupun ratu cantik dunia. Tapi sekarang kanak-kanak pun turut dipertandingkan kecantikan mereka. Mungkin lepas ini ada pertandingan untuk bayi pula. 

    Okeylah, ini adalah Top 5 Kanak-Kanak Tercantik Di Dunia. Betul ke tidak korang sendiri nilai, entah-entah adik korang dekat rumah tu lagi comel dan cantik. Betul tak?

    Little Loli (Chinese)


    Nicole Kenneth Brodsky (Korean + Canadian)


    Naomi & Lisa Lang (Korean + American)


    Aleyna Yilmaz (Turkish + Korean)


    Lauren Lunde (Korean + Canadian)


    Empat daripada lima orang adalah berdarah campuran. Jadi persoalan dia betul ke kalau kawin campur anak-anak kita akan jadi comel, cantik dan handsome? Fakta atau auta? 

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]