• Semasa

    [6 Gambar] Wajah Suspek Cekik Tunang Sampai Mati Dan Campak Bawah Jambatan..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    le
    [6 Gambar] Wajah Suspek Cekik Tunang Sampai Mati Dan Campak Bawah Jambatan | Seorang lelaki berusia 26 tahun ditahan selepas disyaki terbabit dalam kes bunuh seorang wanita yang mayatnya ditemui dalam belukar bawah jambatan susur keluar Putrajaya ke Pulau Meranti Cyberjaya untuk membantu siasatan.
    Pemangku Ketua Polis Daerah Sepang, Superintendan Abdul Aziz Ali berkata, ketika disoal siasat suspek mengaku mencampakkan mangsa dari jambatan berkenaan.
    “Beberapa barang milik mangsa juga ditemui bersama suspek.
    “Siasatan lanjut sedang dijalankan untuk mengenal pasti motif sebenar kejadian dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya ketika dihubungi di sini.
    le2
    le3
    le4
    le5
    le6
    Difahamkan, suspek ditahan di sekitar Cyberjaya sebelum dibawa ke Mahkamah Majistret Sepang 10.30 pagi tadi untuk dikenakan perintah tahanan reman.
    Mayat Rosshida Abdullah, 30 berasal dari Pasir Mas, Kelantan ditemui orang awam di bawah jambatan berkenaan kira-kira 5 petang, semalam.
    Turut ditemui bersama mayat itu ialah sekeping nota yang antara lain menceritakan masalah dihadapi termasuk tertekan kerana diburu along, serta beg tangan berwarna putih.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]