• Semasa

    Abby Abadi Terharu Terima Kejutan Daripada Ustaz Khairul Azli ??!!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Abby Abadi Terharu Terima Kejutan Daripada Ustaz Khairul Azli ??!!Satu ketika dahulu, Abby Abadi pernah digosipkan sudah berkahwin dengan Ustaz Khairul Azli. Namun ternyata itu semua adalah palsu. Mereka berdua masih tiada sebarang ikatan rasmi setakat hari ini. 

    Namun itu tidak bermakna tiada rasa kasih sayang yang wujud antara Abby Abadi dan Khairul Azli. Buktinya? Abby telah menerima kejutan yang amat sweet daripada ustaz tersebut. 




    Hati perempuan mana yang tak cair apabila mendapat ‘suprise’ sebegini. Sejambak bunga dan coklat memang dapat mencairkan hati mana-mana wanita. Ayat yang ditulis beserta kejutan ini juga power tahap gaban. Romantik juga Ustaz Khairul Azli ini. Melahirkan rasa keterharuannya, Abby mendoakan yang terbaik buat diri mereka berdua.

    Sama samalah kita doakan yang terbaik buat mereka berdua. InsyaAllah !!

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]