• Semasa

    MESTI BACA… 10 TANDA JELAS Bila Rumahtangga Suami Isteri Terkena SIHIR Yang Ramai Tak TAHU !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    MESTI BACA… 10 TANDA JELAS Bila Rumahtangga Suami Isteri Terkena SIHIR Yang Ramai Tak TAHU !! | Dalam kehidupan rumahtangga, pastinya ada pancaroba. Biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Namun begitu, ada juga masalah rumahtangga ini datang dari luar seperti perbuatan khianat, fitnah dan sebagainya. Antaranya dengan menggunakan sihir.
    hqdefault
    Sihir dari segi istilah merupakan satu perbuatan menyakiti atau mempengaruhi badan, hati atau akal orang yang disihir secara tersembunyi (ghaib) yang melibatkan makhluk halus, dan dilakukan di luar hukum alam bagi mencapai tujuan tertentu, contohnya menyakiti seseorang, mengubati penyakit dan juga meramal masa hadapan.

    10 TANDA BILA RUMAHTANGGA TERKENA SIHIR
    Sihir juga merupakan perantaraan di antara tukang sihir dan syaitan yang mensyaratkan si tukang sihir tersebut agar melakukan perbuatan haram dan syirik di samping menyerahkan segala ketaatan kepadanya demi memperolehi bantuan dan pertolongan yang dihajatkan.

    Penggunaan istilah sihir dalam alam Melayu pada kebiasaannya merujuk kepada ilmu hitam. Oleh itu, ia digunakan sebagai salah satu cara untuk merosakkan rumahtangga seseorang. Antara tanda-tanda hubungan suami isteri jadi kacau akibat gangguan jin ataupun sihir adalah sebagaimana dibawah:
    Sekiranya ada banyak daripada tanda-tanda di atas, ADA KEMUNGKINAN suami isteri itu terkena gangguan jin ataupun sihir. Antara ikhtiar yang boleh dibuat untuk menyelesaikan masalah ini, suami isteri ataupun kedua-duanya ataupun pihak lain hendaklah mendapatkan rawatan dan saranan perawat. Selain itu, boleh juga diusahakan sendiri agar gangguan dan sihir itu menjadi lemah (dan mungkin juga terbatal terus atas izin Allah) dengan cara:
    Akhirnya, banyakkan berdoa kerana doa itu senjata orang-orang beriman. 

    Nota: Penganut agama Islam dilarang keras daripada mengamalkan sihir. Ini kerana ia dianggap mengingkari hukum Allah/alam dan boleh jatuh syirik. KREDIT LESTARIDUNIA.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]