Header Ads

  • Semasa

    Luahan Hati Bekas Pekerja Bonia JPO “Pekerja Melayu, Jangan Gelabah Nenen Sangat.”

    Luahan Hati Bekas Pekerja Bonia JPO “Pekerja Melayu, Jangan Gelabah Nenen Sangat.” 

    Kami petik perkongsian dari saudara Nadzri Sazali tentang halangan solat oleh majikan dan bagaimana saudara ini mendidik majikan tentang solat. Tidak perlu viralkan isu. Tak payah demo depan kedai. 

    Hanya gunakan akhlak dan minda baik seorang muslim. Syabas Nadzri Sazali. Anda contoh yang baik untuk umat Nabi Muhammad SAW. 

    1

    Kerja pertama aku lepas SPM dulu kat Bonia JPO. Waktu tu JPO baru bukak lagi. Ramai member member cari kerja kat sana.

    Nak diceritakan, boss aku dulu seorg Chinese, Miss Ng nama dia. Waktu first day kerja, aku mintak izin untuk keluar solat. Tetibe dia kata tak boleh. Tersentak jugak aku waktu tu. Dah laa ni pengalaman pertama aku bekerja. Tetibe nak mintak solat tak dapat. [Baca penuh...]

    Tiada ulasan

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad