• Semasa

    "Saya Sendiri Pun Buat Tiga Kerja" - Luahan SAYU Ahmad Maslan





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    "Saya Sendiri Pun Buat Tiga Kerja" - Luahan SAYU Ahmad Maslan


    Berikutan dikritik oleh netizen dan media selepas mengeluarkan kenyataan mengenai dua kerja rakyat Malaysia untuk menampung kos sara hidup yang semakin tinggi, nampaknya Datuk Ahmad Maslan telah tampil menjawab kritikan berkenaan.

    Menurut Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa Dan Industri itu, beliua juga dalam pada masa yang sama melakukan tiga kerja iaitu di dalam kerajaan dan Umno.

    "Saya ada 3 kerja: anggota parlimen, timbalan menteri, ketua penerangan Umno. Ramai dah di Malaysia yang buat #2Kerja.

    "Berusaha gigih cari rezeki yang halal," kata timbalan menteri perdagangan antarabangsa dan industri.


    Semalam, portal Astro Awani menyiarkan kenyataan timbalan menteri berkenaan yang menyatakan dua pekerjaan bagi rakyat bukan sesuatu yang luar biasa, malah turut dilakukan kebanyakan rakyat di negara-negara utama.

    Beliau turut mengulas kenyataan kontroversinya itu dengan mengatakan ia adalah kerja sambilan dalam konteks perniagaan atas talian.

    "Jika kerja sedia ada waktu siang, boleh business online waktu malam dan hujung minggu asal tak jejas prestasi, boleh tambah pendapatan," katanya.

    Beliau bagaimanapun berkata terdapat peraturan yang perlu diikuti bagi pihak yang bekerja tetap.

    Berikut adalah reaksi netizen mengenai kenyataan terbaru timbalan menteri berkenaan.




    Siakapkeli.my

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]