• Semasa

    INI RAHSIANYA YANG SUDAH TERBONGKAR !! Teknik Bakar Lemak 3 Kali Lebih Cepat dengan Ini...





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    INI RAHSIANYA YANG SUDAH TERBONGKAR !! Teknik Bakar Lemak 3 Kali Lebih Cepat dengan Ini...

    Bila anda mempunyai permasalahan dengan kelebihan berat badan, bermakna yang anda perlukan yaitu rempah-rempah yang satu ini. Rempah-rempah ini secara berkesan akan membantu anda untuk menurunkan berat badan.

    Orang-orang yang menambah rempah-rempah ini ke pemakanan beliau, boleh menurunkan berat badannya hingga 3 kali lebih cepat di banding mereka yg tidak mengambilnya dengan teratur.

     

    Rempah-rempah ini akan menyingkirkan kelebihan berat badan dengan mengeluarkan kelebihan air didalam badan. Tidak cuma itu, bahan semula jadi ini juga akan mempercepatkan metabolisme anda sehingga akan membakar lemak anda lebih cepat.

    Lantas, apa nama rempah-rempah yang menggerunkan itu? Ya, jinten. Jintan tidak cuma boleh menurunkan berat badan dengan cepat, namun akan membantu dalam sistem penurunan kadar cholesterol jahat didalam darah.

    Cara mengambil jintan:
    Tambahkan serbuk jintan ke yogurt serta minum pada pagi hari saat sebelum sarapan.
    Masukkan 3 grm jintan ke menu diet anda. Misalnya: taburkan serbuk jintan putih diatas sayuran rebus atau kacang-kacangan.

    Jinten adalah 'alat' dalam memerangi kelebihan berat badan, dan akan menjaga lingkar pinggang anda terus sesuai. Inilah sebabnya, kenapa anda sangat disyorkan untuk memasukkan rempah-rempah itu ke menu diet harian.

    Sumber: Healthy Food Star

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]