• Semasa

    KESIAN !! Baby Batuk Sampai Tak Cukup Nafas, Berjangkit Daripada Orang Yang Datang Melawat





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Jika sebelum ini kami pernah menulis kisah seorang bayi berumur 15 hari yang telah dijangkiti virus Adeno di mana berjangkit daripada orang yang melawatnya menyebabkan kematian.

    Nampaknya kali ini kes yang hampir sama terjadi lagi kepada bayi yang lain cuma yang membezakannya bayi yang dimaksudkan kini berada dalam keadaan agak kritikal.

    Seorang ibu meluahkan perasaan hatinya di mana beliau berpesan kepada orang ramai yang ingin pergi melawat bayi baru lahir agar tidak pergi apabila mereka tidak sihat, batuk, selsema, mengalami kudis dan sebarang penyakit yang berjangkit.

    Ini kerana badan bayi yang baru lahir tidak kuat untuk melawan penyakit, selain itu kebanyakkan ibu bayi memang tidak akan marah orang yang melawat pegang bayi mereka cuma mereka yang datang melawat itu perlulah fikir yang mana baik dan yang mana buruk.

    Jom kita baca luahan ibu bayi berkenaan.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]