• Semasa

    Petua Kalau Tak Nak Gemuk; Ini Yang Orang Perempuan Patut Tahu





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Petua Kalau Tak Nak Gemuk; Ini Yang Orang Perempuan Patut Tahu | Wanita yang normal mempunyai dua jenis hormon iaitu hormon estrogen dan progesterone. Hormon ini berubah-ubah sewaktu kitaran haid. Hormon ini juga memberikan kekuatan pada tulang, otot dan dalaman wanita.
    Pentingnya nak kena jaga hormon ni supaya badan kita tak ada masalah seperti berat badan, kemurungan, keletihan, cepat marah, sakit sendi, masalah tidur, dan tekanan. Jika tak mahu ini berlaku, lebih baik menjaga keseimbangan hormon lebih awal.
    Kemerosotan hormon bermula umur 25 tahun. Pengeluaran hormon boleh menyebabkan sistem ketahanan mulai lemah dan tanda-tanda penuaan mula nampak pada wajah. Oleh itu, makanan tambahan sangat penting untuk menjaga kesihatan sekali gus mempertahankan kecantikan dan keseimbangan hormon. Terdapat juga kes, wanita mengalami menopaus sebelum masanya kerana hormon mulai tidak seimbang.
    Minuman Botani
    Bercakap tentang pemakanan, ini antara yang wanita boleh amalkan. Minuman Botani Kocok adalah formulasi terbaru Dherbs yang bermanfaat untuk kesihatan dan kecantikan. Revolusi minuman botani dengan gabungan herba-herba terbaik dan terpilih diadun dan dijadikan dalam satu minuman yang berkhasiat khusus untuk wanita.

    Petua Kalau Tak Nak Gemuk; Ini Yang Orang Perempuan Patut Tahu

    Terdapat gabungan 17 ramuan herba antaranya madu, epal, kurma, delima, kacip Fatimah, akar serapat, manjakani, rossel, manggis, kunyit, acai berry, pueraria mirifica, pueraria lobata, habatussauda, pinang muda, lingzhi dan black cohosh telah disukat dan dibersihkan tanpa mengurangkan khasiat.
    Suplemen atau makanan tambahan daripada vitamin dan herba yang tidak mendatangkan kesan untuk jangka masa panjang.
    Kesannya, apabila hormon kita stabil, secara tidak langsung dapat meningkatkan pesona dan keyakinan. Malah turut memperbaiki kulit serta badan yang sihat. Juga disarankan untuk minum air masak dengan banyak.
    Minum secara berterusan memberi kesan yang lebih efektif. Oleh itu, buat wanita yang ingin memperbaiki keseimbangan hormon dan tingkatkan tenaga boleh dapatkan minuman botani kocok di semua stokis seluruh Malaysia, belian secara online dan juga agen-agen Dherbs. Hanya RM 79.00 wm RM 82.00 em.
    Cara pengambilan
    –    Wanita berusia 18-30 tahun (minum 1 sudu besar 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum/ selepas makan)
    –    Wanita berusia 31-49 tahun (minum 2 sudu besar 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum makan)
    –    Wanita berusia 50 tahun ke atas (minum 2 sudu besar pada waktu pagi dan 3 sudu besar pada waktu petang sebelum makan)

    Petua Kalau Tak Nak Gemuk; Ini Yang Orang Perempuan Patut Tahu

    Antara lain kelebihan minuman botani kocok:
    1.    Membantu mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
    2.    Membantu menghilangkan kegatalan dan bau
    3.    Menurunkan kadar kolestrol
    4.    Membantu mengatasi masalah tombong
    5.    Membantu menguatkan lantai pelvik
    6.    Mengecutkan saluran peranakan
    7.    Membantu merangsang pengeluaran untuk hormon dalaman wanita
    8.    Melancarkan kitaran haid.
    9.    Membantu mengatasi masalah kekeringan faraj pada wanita menopause
    10.    Membantu mengatasi masalah sakit sendi dan keletihan
    11.    Membantu mengurangkan tekanan darah
    12.    Anti penuaan dan meningkatkan potensi vitamin E dan tinggi dengan vitamin C
    13.    Membantu menyuburkan rahim
    14.    Menegangkan payudara dan mencantikkan kulit

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]