• Semasa

    Lelaki Cemas Bearing Tersekat Pada Kemaluan





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]





























    Lelaki Cemas Bearing Tersekat Pada Kemaluan | GEORGETOWN – Seorang lelaki menempuh detik cemas apabila kemaluannya tersekat dengan bearing yang dipakainya sejak 12 jam lalu.

    Pegawai Bomba Balai Bomba Jalan Perak, Mohd Asrul Naim Abidin berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan dari Hospital Pulau Pinang (HPP) berhubung kejadian itu kira-kira jam 10.50 pagi tadi.
    Menurutnya, sepasukan bomba tiba di HPP lima minit kemudian dan mendapati mangsa berusia 20 an itu dalam keadaan separa sedar.
    “Selepas menerima panggilan khidmat khas iaitu memotong cincin (bearing) di kemaluan, kami bergegas di HPP. Difahamkan, sebelum bomba dihubungi, ada jabatan lain yang cuba memotong cincin (bearing) pada kemaluan mangsa namun gagal.
    “Bomba mengambil masa kira-kira 10 minit untuk memotong cincin (bearing) itu dan ia berjaya dibuka dari kemaluan mangsa. Kita menggunakan alat khas yang dicipta sendiri oleh Balai Bomba Jalan Perak untuk memotong cincin (bearing) itu,” katanya ketika ditemui di pekarangan HPP hari ini.

    Lelaki Cemas Bearing Tersekat Pada Kemaluan

    Menurutnya, mangsa menggunakan cincin berkenaan yang merupakan bearing yang biasanya dipasang di kolam renang. 



    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]