• Semasa

    ‘Pakaian Neelofa Di AME17 Macam Nak Pergi Larian Amal’





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    ‘Pakaian Neelofa Di AME17 Macam Nak Pergi Larian Amal’ | Anugerah MeleTOP Era 2017 (AME17) telah pun melabuh tirainya pada Ahad lalu, namun seperti biasa pastinya sahaja cerita kurang enak yang timbul.

    Jika tahun lalu, pakaian Neelofa di AME dikritik netizen apabila ada yang menyamakan gaun bintang itu seperti sotong. Kali ini, pakaian pemenang Artis Wanita Top Top MeleTOP ini sekali lagi menjadi perhatian peminat industri hiburan.
    Ini gara-gara penampilanya yang tampil dengan hanya mengenakan padanan T-shirt dan skirt labuh organza berwarna hitam hasil ciptaan Fizi Woo dilabel sebagai serba tidak kena.
    Lebih pedas, ada yang menyifatkan penampilan bintang itu seperti pakaian untuk ke larian amal.

    “Pakaian pengacara macam orang nak pergi larian amal, t-shirt pendek ikat tepi, skirt hitam dah macam reban ayam serama, shawl lilit belakang macam anak dara basuh pinggan kat dapur. Tak exclusive langsung. Nampak murah sangat,”
     tulis Haziq Abdulah.
    Tampil menjawab kecaman ramai, Neelofa memberitahu dia sememanganya ingin tampil berbeza dan rekaan pakaian itu menepati seleranya.
    “Ketika saya menghadiri salah satu pertunjukan fesyen di Paris, ini adalah antara koleksi dari Dior.
    “Saya memang sukakan baju ini kerana ia menepati apa yang saya mahukan.
    “Saya tahu gabungan casual and glam belum ada yang buat sebab kita sudah biasa dihidangkan dengan busana yang lip lap (berkilauan) dan glamour.
    “Jadi saya gayakan sesuatu yang unexpected dan saya terima apa sahaja orang komen.
    “Apa yang penting, saya suka dan saya happy,” katanya seperti yang dipetik Media Hiburan.
    Pada majlis berpretij itu, Neelofa turut memenangi anugerah pemenang Hos MeleTOP.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]