• Semasa

    PERINGATAN UTK MUSLIMAH !! Jika Solat Di R&R Jejambat Sungai Buluh Hala Selatan





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    PERINGATAN UTK MUSLIMAH !! Jika Solat Di R&R Jejambat Sungai Buluh Hala Selatan

    PERINGATAN UTK MUSLIMAH !! Jika Solat Di R&R Jejambat Sungai Buluh Hala Selatan - Kes ragut berlaku jam 9.30 mlm tadi(puasa ke13, 8 Jun 2017) di Surau wanita Jejambat Sg Buluh.

    Ketika saya solat isyak rekaat terakhir di Surau Lelaki Jejambat berkenaan, tiba2 saya terdengar jeritan wanita dari surau wanita...saya mempercepatkan solat saya dan keluarga segera ke surau wanita utk melihat apa yg terjadi. Saya terserempak dgn seorang wanita yg mukanya pucat lesi dan panik. 


    PERINGATAN UTK MUSLIMAH !! Jika Solat Di R&R Jejambat Sungai Buluh Hala Selatan



    Menurut wanita itu, semasa dia nak keluar dari surau, tiba2 menyerbu dua org lelaki bersenjatakan parang utk meragut beg duitnya dan mengarahkan dia supaya jgn menjerit. Tetapi dia menjerit dan mencampakkan begnya keluar pintu surau. 2 org peragut itu menyambar begnya dan melarikan diri dgn sebuah kereta seperti Hilux berwarna hitam. Begnya berisi wang, hp, kad bank, kredit card dll barang berharga.

    Beliau meminta menggunakan hp saya utk menalipon PLUS Ronda yg dtg beberapa minit kemudian bersama anggota polis.
    PERINGATAN kpd Muslimah, jika mahu solat di R&R Sg Buluh dan mana2 surau wanita sepanjang lebuhraya, pastikan ada beberapa org kawan bersama. Jika bersama suami, pastikan suami berada dipintu masuk surau utk menemani semasa kita bersolat.


    Ini pengalaman saya sendiri yg perlu disebarkan utk peringatan semua Muslimah...


    [6/9, 11:35 AM] ‪+60 17-366 0632‬: 👆dah confirmkan dengan group plus.. kejadian adalah benar.. sebagai peringatan kepada semua.. berhati2 lah.. tq

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]