• Semasa

    Sufian Suhaimi Pula Didakwa Cuba Menggoda Isteri Orang Melalui Aplikasi Bigo Live





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]



    Sufian Suhaimi Pula Didakwa Cuba Menggoda Isteri Orang Melalui Aplikasi Bigo Live - 'Zaman sekarang semua orang boleh buat fake account' - Sufian Suhaimi


    KUALA LUMPUR - Selepas Shukri Yahaya, seorang lagi penyanyi, Sufian Suhaimi didakwa cuba menggoda isteri orang melalui aplikasi Bigo Live.


    Sufian Suhaimi Pula Didakwa Cuba Menggoda Isteri Orang Melalui Aplikasi Bigo Live



    Namun, Sufian telah menafikan dakwaan itu, malah disokong oleh teman wanitanya, Elfira Loy.

    "Salam. Saya tak ada WC (WeChat) dan Bigo. Tutup salam. Zaman sekarang semua orang boleh buat fake account," tweetnya yang kemudian disokong oleh Elfira. 




    "Senang zaman sekarang kalau nak dapat follower ramai, buat cerita bagi viral sikit happy macam monyet dah," tweet Elfira.

    Terdahulu, Haziq Refff mendakwa, isterinya telah dihubungi oleh Sufian melalui aplikasi Bigo Live pada awal ramadhan yang lalu. Pada awalnya Haziq dan isterinya berasa was-was dengan kesahihan akaun itu, Haziq menyamar sebagai isterinya.

    "Aku cakap dengan wife aku, biar aku yang chat dan awak tengok sepanjang apa yagn saya chat. Kiranya aku menyamar menjadi wife akulah. Sebab masa itu aku cuma nak uji sejauh mana Sufian Suhaimi ini dan kalau betul dia, betullah dia macam playboy yang duk viral haritu, kan.

    "Selepas aku dah reply chat-chat dia, jadi korang tengoklah eh screenshot yang aku ambil ini. Aku sendiri terkejut tengok muka tu," katanya.


    Menurut Haziq, ketika gambar itu diambil, Sufian berada di rumah ibu bapanya di Muar, ambil cuti berouasa dengan keluarganya bersama.

    Tidak cukup dengan bukti bergambar, mereka kemudian membuat video call dan Haqiz meminta isterinya merakam gambar video call yang tertera gambar Sufian itu sebagai bukti.

    "Ini bukti yang membuatkan aku terkejut jugalah. Wife aku masa itu dah jaw drops sebab dia memang terkejut lelaki itu memang si Sufian," katanya.

    Dalam tweet Haziq itu juga mendakwa Sufian cuba mengajak isterinya menemani dia di hotel semalaman.

    Sementara itu di media sosial, netizen mempertikaikan tindakan pasangan berkenaan dan berpandangan bahawa tiada keperluan isteri Haziq melayani mana-mana lelaki lain dalam mana-mana aplikasi sosial kerana sudah berstatuskan isteri orang.


    http://www.thereporter.my/2017/06/zaman-sekarang-semua-orang-boleh-buat.html

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]