• Semasa

    Anda Pasti Berfikir 2-3 KALI Sebelum Beli PROTON IRIZ Selepas Baca LUAHAN PENGGUNA IRIZ Ini !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Anda Pasti Berfikir 2-3 KALI Sebelum Beli PROTON IRIZ Selepas Baca LUAHAN PENGGUNA IRIZ Ini !! | Memang menjadi perkara biasa apabila membeli sesebuah kereta, ada sahaja perkara yang tidak kena walaupun kereta baru. Maklumlah, kereta ini buatan manusia, dan manusia pun bukannya sempurna. Namun begitu, barang yang dibina pasti ada penyelesaiannya.

    iriz
    Di sini admin ada terjumpa satu entri yang menunjukkan seorang pengguna Facebook memuat naik 13 perkara yang dilihat bermasalah pada kereta Proton Iriz. Admin faham apabila menggunakan media umum, pasti lebih banyak mata yang melihat. Dengan rintihan hati seorang pemilik kereta Proton Iriz, sudah pasti yang ditujukan utamanya adalah kepada Proton Holdings Berhad.

    Apakah mungkin Proton bakal mengambil langkah untuk memastikan kepuasan para penggunanya? Kita tengok jika ianya dapat mendapat perhatian pihak pengeluar tersebut. KREDIT THEHYPEMEDIA.

    Proton Iriz
    Proton Iriz

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]