• Semasa

    Ini Luahan Hati Azwan Ali Mengenai Arwah Julie Dahlan..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Azwan Ali
    Ini Luahan Hati Azwan Ali Mengenai Arwah Julie Dahlan | Pengacara sensasi, Azwan Ali mengakui dirinya berasa bersalah terhadap arwah Julie Dahlan ketika menghadiri pengkebumian jenazah pada pagi Jumaat.
    “Saya berasa sangat sebak kerana dalam program CitCat dulu, banyak soalan laser saya tanyakan kepada arwah dan rasa sangat berdosa, tetapi saya tahu dia maafkan saya. Arwah pernah beritahu yang dia tidak kisah dengan soalan tersebut tetapi disebabkan soalan itu, jawapan yang diberikan olehnya menaikkan rating program,” katanya.
    Selain menyifatkan bahawa pemergian Allahyarham sebagai satu kehilangan besar, Azwan dalam masa yang sama turut mengkagumi arwah sebagai penerbit.
    “Saya amat terasa kehilangan arwah dan tetap mengkagumi beliau berbanding penerbit filem lain kerana kebanyakan penerbit tidak nampak bakat saya. #Arwah merupakan penerbit pertama yang memberi tawaran kepada saya untuk berlakon dalam filem Harry Boy dan membawa saya hingga ke Pulau Tioman,” tambahnya lagi.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]