• Semasa

    Yang Wajib Adalah Menutup Aurat – Respon Eja Shahril Selepas Dikecam Rekaan ‘Tudung Saji’ Muslimah





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Yang Wajib Adalah Menutup Aurat – Respon Eja Shahril Selepas Dikecam Rekaan ‘Tudung Saji’ Muslimah | Baru baru ini telah berlangsungnya acara Asia Islamic Fashion Week 2017 yang bertempat di KLCC. Ramai pereka fesyen dari seluruh asia turun padang untuk memperagakan rekaan muslimah mereka. Antara yang turut serta dalam acara ini ialah seorang pereka fesyen yang agak femes di tanah air iaitu  Shah Rizal Irza Zulkiply atau lebih dikenali sebagai Eja Shahril.
    Koleksi pereka Eja Shahril menjadi bualan ramai di Asia Islamic Fashion Week 2017  apabila 6 modelnya ditampilkan dengan gaya solekan putih melepak bersama tudung saji. Fuhh rare betul. Ini perjelasan penuh dari pihak Eja Shahril sendiri.

    Antara koleksi Eja Shahril yang ‘rare’




    Ini antara rekaan yang menjadi bualan ramai netizen. Sebenarnya Eja juga ada membuat rekaan lain yang bagi admin cukup cantik dengan konsep Ikan Betta. Kalau korang tahu pun Ikan Betta merupakan ikan tercantik di dalam banyak banyak ikan. Cuma konsep ini agak unik sebab rasa tak puas tengok. Betul tak?


    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]