• Semasa

    Gambar hotel terkecil berbentuk bag [SAKSIKAN...]





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Hotel terkecil di dunia terdapat di Lunzenau, Jerman dengan harga 15 Euro per malam amat sesuai untuk mereka yang ingin berjimat sambil bercuti, berbentuk sebuah bag hotel ini berjaya menarik ramai orang untuk merasai bercuti di hotel terkecil ini.

    Dibangun pada tahun 2004, hotel ini memiliki bilik  mandi mini dengan toilet dan wastafel serta tempat tidur, Hotel ini khusus untuk 2 orang tetamu sahaja.
    Hotel ini di beri nama The Suitcase Hotel diasaskan oleh konduktor keretapi yang bernama Matthias Letterman.

    Mengiikut nya dia ingin membuat persinggahan yang agak pelik dan bersesuai dengan museum Kereta Api dengan restoran telah di dirikan berdekatan pada tahun 1998," kata  lelaki berusia 56 tahun itu.

    Dengan bantuan dua orang sahabat dia berjaya  mengubahnya menjadi sebuah hotel yang di gemari walaupun kecil setakat ini lebih dari 3000 orang dari seluruh dunia telah tinggal di The Suitcase Hotel ini. Credit Daily Mail.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]