• Semasa

    GEMPAR LAGI !!! Rebecca bikin panas lagi, pakai gaun sendat paras betis pulak..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Beberapa minggu lalu, pelakon yang sudah berhijab, Rabecca Nur Islam dikecam peminat kerana memakai baju merah ketat yang disamakan dengan watak program kanak-kanak Te­letubbies ketika meraihkan ulangtahun kelahiran rakannya. Apabila kontroversi itu reda, Rabecca pun sudah meminta maaf, ramai menyangka beliau sudah insaf dan belajar dari kesilapannya.
    Ramai juga yang berharap agar Rebecca lebih berhati-hati mengenakan pakaian bersesuaian dengan imejnya bertudung. Namun ternyata harapan berkenaan tinggal harapan. Ternyata Rabecca masih belum serik. Ibaratnya, cakap tidak serupa bikin. - ammboi.
    rebecca berhijab
    Baru-baru ini, aktres berusia 28 tahun itu kembali mengejutkan dunia hiburan apabila sebuah video Instagram yang dikongsikan seorang kenalan Rebecca jelas memaparkan beliau dengan berani memakai baju berwarna tanah yang melekap tubuh dan singkat paras betis di sebuah majlis. Menerusi rakaman video berkenaan, jelas kelihatan pelakon itu memakai gaun potongan sendat paras betis, tetapi bahagian atas lengkap bertudung.
    Rabecca Nur Islam pakai gaun sendat paras betis
    Perkara tersebut mendapat perhatian wartawan Harian Metro yang kemudian berkongsi sebuah artikel di ruangan selebriti, Metro Ahad. Pada penulis, Rabecca mungkin sekadar berfesyen ketika nekad mengambil keputusan untuk berhijab tahun lalu. Apapun tak salah kalau kita doakan yang terbaik buatnya.
    Sumber asal – Kezoom

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]