• Semasa

    Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Rosyam Nor Dan Isteri
    Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM | Penerbit dan pelakon terkenal, Datuk Rosyam Nor telah terlibat dalam sebuah kemalangan di Jalan Universiti berhampiran dengan Pusat Asasi Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) beberapa hari yang lepas.
    Kejadian yang berlaku kira-kira jam 10 malam itu, dia memandu kereta jenis Peugeot miliknya telah terbabas lalu melanggar pembahagi jalan selepas hilang kawalan gara-gara hujan lebat.

    “Alhamdulillah tiada apa-apa yang serius berlaku dan tidak melibatkan kenderaan lain, cuma kemalangan kecil sahaja. Ketika kejadian kenderaan saya hilang kawalan ekoran hujan lebat sebelum melanggar pembahagi jalan.
    “Akibat hentaman kuat kereta tidak boleh bergerak kerana tayar pecah selain beberapa bahagian lain juga mengalami kerosakan,” katanya.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]