• Semasa

    VIDEO: CCTV Rakam Makhluk Misteri Selamatkan Penunggang Motorsikal?





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    VIDEO: CCTV Rakam Makhluk Misteri Selamatkan Penunggang Motorsikal?Kejadian yang mengemparkan ini benar-benar berlaku di China. Dimana kamera CCTV jalanraya disitu telah dapat merakamkan seorang penunggang motorsikal yang hampir dilanggar oleh sebuah lori.

    Secara tiba-tiba muncul bayangan putih menyelamatkan penunggang motorsikal itu daripada dilanggar. Kejadian ini berlaku pada tengah malam yang sunyi dan agak gelap ketika kejadian tidak banyak kenderaan yang melalui jalan tersebut.

    Dalam rakaman Video CCTV kelihatan pemandu lori bergegas turun untuk melihat mangsa yang telah dilanggarnya. Yang pelik dan menakjubkan penunggang motorsikal itu terselamat dan sedang jalan berdengkot-dengkot berhampiran motorsikalnya lalu duduk di tepi jalan, Dalam masa yang sama juga kelihatan lembaga misteri yang telah menyelamatkan penunggang tersebut berlalu pergi dengan selamba.


    Kejadian yang baru berlaku ini benar-benar telah mengemparkan bukan sahaja di China malahan seluruh dunia.Yang menimbulkan pertanyaan dikalangan orang ramai dan pemberita adalah, Siapakah Makhluk Misteri itu? Adakah ianya makhluk asing "Alien" ?

    RAKAMAN PENUH VIDEO CCTV DI TEMPAT KEJADIAN :


    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]