• Semasa

    Gandingan Fattah, Fazura Bakal Cetus Fenomena Baru?





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Gandingan Fattah, Fazura Bakal Cetus Fenomena Baru? | TIDAK dinafikan, air tangan sutradara Michael Ang memang ‘berhantu’ sehingga majoriti drama bersiri arahannya mencetuskan fenomena luar biasa.

    Setelah meletup dengan drama Suri Hati Mr. Pilot (SHMP) lakonan Neelofa dan Fattah Amin yang sehingga kini masih belum reda ‘demamnya’, terbaru Michael bakal menyajikan karya terbaru iaitu Hero Seorang Cinderella (HSC).
    Kali ini, pengarah itu masih menggunakan formula yang sama dalam plot ceritanya iaitu gadis biasa yang dicintai lelaki berstatus tinggi, namun dengan sedikit ‘twist’.
    Selepas berjaya mewujudkan chemistry antara Fattah dan Neelofa, dalam HSC Micheal sekali lagi ‘memancing’ perhatian peminat dengan menggandingkan aktor itu dengan Fazura pula.
    Berdasarkan sedutan teaser yang dimuat naik di laman Instagram miliknya, Micheal sengaja membuat peminat jadi tidak keruan dengan menunjukkan satu babak daripada HSC.
    Menangis kami di bucu meja begini!
    Bukan kami sahaja yang berkobar-kobar nak saksikan HSC ini, malah para netizen juga tidak sabar:
    “@patintempoyakchuein: Tak bosan langsung tengok @michaelang38.”
    “@iam_aidah: Dah berapa kali ulanggg ni…adehhh so sweet lahh”
    “@iez4ty_: tak sabarnya nak tengok.”
    “@rubellna: Aaaaaa suka suka!!”
    “@silknlace_121: Mak aihh.. dah lebih 20 kali ulang ni.”
    “@suraya.ar76: Major love ❤️ @missfazura @fattahaminz.”
    “@hilfierzaadear8: Still senyum sorang2 tengok nie.”
    “@azura_rasiddin: Kan datin @feexfee2 kannn? Same here… rasa cammm oh myyyyyyy. Suka chemistry dorang. Mesti best cam suri hati nieeee congrats @datomuzri @anjell.sinuraz_”
    “@hajarul__aswad: senyum sesorang… tak sabar nak tunggu tayangan…”
    “@nurazerine: Pengsan jap!! Sebab gula banyak sangat.. Nak kene potong kaki jap.. Help2!! I need cpr!! Hahahahaa.. Sweettt.. Tak sabar nak tengok..”
    “@ladyylynda: Yeahh satu kelainan! Camni laa teruskan kesweetan mereka berdua. Tak sabar nak tengok.”
    Video tersebut kini telah ditonton sebanyak 122,622 kali dan menerima lebih 2,000 komen setakat ini setelah kurang 24 jam dimuat naik.
    Apakah kegilaan terhadap HSC bakal meledak sedikit masa lagi? Dengan peminat Micheal Ang, Fattah Amin dan juga Fazura yang tidak jemu memberi sokongan padu, kami rasa drama ini akan mencetuskan fenomena yang lebih dahsyat daripada SHMP! 

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]