• Semasa

    Yang Tukang Bakar, Sila Bakar Diri Sendiri – Pesanan ‘Pedas’ Pak Nil





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Yang Tukang Bakar, Sila Bakar Diri Sendiri – Pesanan ‘Pedas’ Pak Nil | Walaupun sudah memohon maaf, isu kontroversi Najip Ali masih hangat diperkatakan netizen. Ramai yang bersimpati dengan nasib yang melanda Najip Ali termasuklah rakan artis, Afdlin Shauki. Namun, lain pula pandangan yang diberikan Presiden Seniman Zed Zaidi apabila beliau mendesak kerajaan ‘banned’ Najip Ali.
    Dilantik menggantikan peranan juri tetap Maharaja Lawak Mega, Pak Nil di laman instagramnya memberikan kata-kata semangat kepada Najip agar terus ‘cool’. Pak Nil juga ada tinggalkan pesanan pedas kepada si batu api. Siapa pula batu api ni? Hmm.

    Paknil harap kita semua ‘move on’ dari isu pengguguran Najip

    Salam semua,
    Malam ini bermula perjalanan #Paknil sebagai juri di Maharaja Lawak Mega. Tawaran diberi 2 hari lepas ketika Paknil berada di London atas urusan kerja. Paknil baru sahaja menjejakkan kaki di KLIA dan harus bergegas ke Shah Alam untuk siaran Langsung MLM.
    Sebagai seorang yang profesional, Paknil menerima tawaran itu untuk memastikan MLM berjalan lancar. Paknil tahu tugas Paknil adalah untuk menggantikan Najip Ali, yg juga sahabat Paknil dari Singapura.
    Tiada isu kualiti penjurian, sebab Paknil akan lakukan mengikut kayu ukur yang berbeza.
    Paknil harap kita semua ‘move on’ dari isu pengguguran Najip. Sebagai sahabat, anggaplah Paknil menggantikan keceriaan Najip.
    Lagi pun Paknil sendiri mempunyai peminat yang ramai di Singapura dan diharap kehadiran Paknil menjadi ubat luka warga di sana.
    Anggaplah kehadiran Paknil sebagai penambat kasih sayang hubungan dua rumpun yang kini diuji.
    Saya yakin peminat bijak untuk tidak membandingkan saya dengan Najip sebab kami mempunyai kualiti yang tersendiri dan berbeza.
    Ayuh lupakan episod yang telah berlaku dan kita raikan permulaan baru pada apa yang berlaku.
    Doakan Paknil.

    Yang tukang bakar, sila bakar diri sendiri


    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]