• Semasa

    GEMPAR!!! Misteri 23 Remaja Hilang Di Villa Nabila [SAKSIKAN...]





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    GEMPAR!!! Misteri 23 Remaja Hilang Di Villa Nabila [SAKSIKAN...] | Pagi ini Khai mendapat tahu daripada rakan blogger bahawa pada pukul 2 pagi lalu, seramai 30 orang remaja berumur dalam lingkungan di bawah 20 tahun dilaporkan telah masuk ke dalam Villa Nabila tanpa diketahui apakah niat mereka ke sana. 

    Walaubagaimana pun, hanya tujuh orang remaja berjaya keluar dari tempat itu manakala 23 orang lagi seolah-olah "terperangkap" dan hanya suara mereka sahaja yang kedengaran. Fuh!!
    Menurut rakan blogger itu lagi, Villa Nabila agak terkenal dikalangan penduduk Johor kerana 'urban legend'nya iaitu sesiapa masuk ke dalam banglo tersebut dengan angka genap, ia akan menjadi ganjil. Contohnya jika seramai 10 orang yang masuk mereka akan mengalami kejadian aneh dimana akan terlebih seorang (makhluk halus?) atau terkurang seorang (disorok?).

    Dibawah adalah beberapa gambar yang dikongsikan dan Khai berharap sesiapa yang mempunyai info terkini dapat memberikan gambaran yang lebih jelas mengenai kejadian ini.






    -via Ceciter Misteri

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]