• Semasa

    BONGKAR !!! Juruterbang dan pembantu tidak minta terbang bersama





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Menteri Pertahanan dan Pemangku Menteri Pengangkutan, Hishammuddin Hussein (dua dari kanan) bersama Ketua Polis Negara, Khalid Abu Bakar (kanan), Ketua Pengarah Penerbangan Awam, Azharuddin Abdul Rahman (dua dari kiri) dan Ketua Pegawai Eksekutif MAS, Ahmad Jauhari Yahya (kiri) bercakap kepada media mengenai perkembangan terkini pesawat MH370 di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang. – Gambar The Malaysian Insider, Najjua Zulkefli, 16 Mac, 2014.


    Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishamuddin Hussein mengesahkan juruterbang dan pembantu tidak meminta untuk penerbangan bersama ke Beijing.

    Beliau yang juga menteri pertahanan bagaimanapun berkata, polis menggeledah rumah juruterbang yang mempunyai simulator penerbangan dan rumah pembantu juruterbang itu semalam.

    ‎Hishammuddin juga mengatakan bahawa Malaysia sentiasa berkerjasama dengan agensi penguatkuasa antarabangsa semenjak hari pertama sekaligus menafikan laporan media antarabangsa yang mengatakan kerajaan menolak bantuan polis antarabangsa Interpol untuk mengesan lokasi pesawat yang membawa 239 penumpang dan anak kapal itu.

    Awal hari ini ABC News melaporkan Malaysia berkali-kali menolak bantuan Interpol untuk mencari pesawat MH370. - TMI

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]