• Semasa

    PANAS ! Nora Danish dicekup sambut birthday di kelab haram?





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    PANAS ! Nora Danish dicekup sambut birthday di kelab haram? | Pelakon popular Nora Danish, 31, didakwa telah mengadakan sambutan hari jadi ke-32 di sebuah premis hiburan tidak berlesen di Bandar Utama, Selangor.

    Nora dikatakan telah menyewa sebuah bilik khas bernilai RM5,000 yang sudah 3 kali diserbu kerana tidak mempunyai lesen operasi yang sah sempat meloloskan diri sebelum pihak berkuasa sampai ke kelab berkenaan.

    Sebuah program televisyen terkenal melaporkan bahawa seorang selebriti tempatan yang telah menyambut hari jadinya di dalam sebuah kelab haram, di mana baru-baru ini Nora sememangnya telah menyambut hari lahirnya pada 7 Mac lalu.
    Nora atau nama sebenarnya Nora Mohd Danish Hanif, kini sedang hangat bercinta dengan anak seorang menteri iaitu Nedim atau Muhammad Nadem Nazri.

    Beliau sebelum ini dikatakan menerima sebuah banglo bernilai RM7.2 juta daripada teman lelakinya, namun menafikan banglo itu untuk dirinya, lapor Antarapos.

    Sebaliknya Nora berkata Nedim membeli banglo berkenaan untuk ibunya.

    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]