• Semasa

    BONGKAR !!! Luahan sayu Fiza Elite kontroversi penceraian dengan Adam





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Luahan sayu Fiza Elite kontroversi penceraian dengan Adam - Nampaknya, khabar angin tentang Fiza Elite menfailkan penceraian Rabu lalu semakin sensasi hari ini. Semuanya bermula dengan satu laporan dalam ruangan hiburan sebuah akhbar tempatan yang mendakwa Fiza menfailkan penceraian di Shah Alam minggu lalu.

    Sebentar tadi, portal ohbulan cuba menghubungi Fiza Elite untuk bertanyakan kesahihan dakwaan tersebut namun tidak mendapat respon dari pelakon itu. Dia dikatakan cuba mengelak untuk memberikan sebarang penjelasan.



    Di laman Instagram aktres itu pula, beliau telah memuatnaik sekeping foto dalam keadaan bertelekung yang kelihatan seperti bersedih. Foto tersebut disertakan dengan satu caption panjang lebar yang mengandungi luahan sayu Fiza.

    Dalam luahan itu, dia meminta orang ramai agar tidak lagi bertanyakan soalan-soalan berhubung kontroversi rumahtangga dan memberinya ruang untuk menenangkan fikiran.



    1 ulasan:

    1. sesungguhnya DIA rabb yg maha mengetahui yg baik dn yg buruk bg setiap hambanya..berbaik sangka lah terhadap Allah...insyaAllah..

      BalasPadam

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]