• Semasa

    GEMPAR !!! Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu?





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - Khabar angin tentang keretakan rumahtangga Fiza Elita dan Adam mula diperkatakan hujung tahun lalu namun reda beberapa hari kemudian selepas Adam membuat penjelasan berhubung gosip yang tersebar.

    Hanya beberapa bulan kemudian, cerita rumahtangga mereka kembali diperkatakan baru-baru ini kerana ada sumber memberitahu Adam dan Fiza masing-masing semakin kurang persefahaman.

    Lebih menarik, Utusan Malaysia turut menyiarkan satu artikel yang mendakwa Fiza Elite dikatakan menfailkan penceraian seminggu lalu di Shah Alam, Selangor, satu laporan terkini yang amat mengejutkan.

    Apapun, ianya tidak dapat dipastikan samada dakwaan itu merujuk kepada Fiza menfailkan penceraian atau sekadar ke sana mencari penyelesaian kepada isu rumahtangga yang sedang dihadapinya.




    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]