• Semasa

    TRAGIS !!! 32 Kanak-kanak sekolah maut terbakar di dalam bas akibat kebodohan pemandu





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Seramai 32 orang kanak-kanak yang pulang dari kelas di sebuah gereja mati terbakar di Colombia. Ini semua angkara pemandu bas yang mengisi minyak tanpa mematikan enjin bas. Kejadian berlaku di Fundacion, 300 kilometer dari Bogota. 

    Bas terbakar dengan cepat selepas minyak yang cuba diisi tertumpah mengakibatkan penumpang tidak mampu melarikan diri dan mati terbakar. Tambah menyedihkan antara yang terbunuh ialah dua orang anak pemandu bas ini sendiri. 

    Colombia mengumumkan hari berkabung kebangsaan selama sehari bagi memberi penghormatan kepada mangsa-mangsa yang rentung sehingga ada yang sukar untuk dikenal pasti. Pemandu bas yang terselamat berhadapan dengan hukuman penjara selama 60 tahun jika didapati bersalah mengakibatkan kematian kanak-kanak ini. Poor kids!


    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]