• Semasa

    [25 GAMBAR] Kekayaan Raja Mexico Yang Akan Buat Anda TERKEJUT !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    [25 GAMBAR] Kekayaan Raja Mexico Yang Akan Buat Anda TERKEJUT !! | Beberapa tahun lalu, rumah raja dadah Mexico diserbu oleh pihak berkuasa. Apa yang mengejutkan adalah isi di dalam rumah tersebut. Dengan pistol emas yang dimilik selain beberapa haiwan liar dan eksotik dipelihara dengan baik.

    8 ekor singa dijadikan penghuni selain koleksi seni yang eksotik yang tidak diberi kebenaran untuk dimiliki di mana sesetengahnya adalah hasil curian.

    Paling mengejutkan apabila 1 bilik di penuhi dengan duit yang berbungkus dengan anggaran 18bilion tetapi kiraan yang sebenarnya adalah sebanyak 22 billion. Boleh terbeliak anak mata! Senjata pula disimpan di merata rata tempat sebagai langkah berjaga berjaga sekiranya perkara tak diingini tidak berlaku.

    Malah gumpulan duit ditemui di beberapa tempat dalam setiap ruang di dalam rumah tersebut. Selain duit, gua bersama kolam mandian panas juga dibina dalam rumah yang seakan muzium ini.















    Tiada ulasan

    http://2066848.bdv-w.bidvertiser.com/BidVertiser.dbm?pid=175079&bid=2066848&xml=1&czero=4&dlt=0&maxcount=[MAX_RESULTS]&ownid=[SUBID]&Kterm=[KEYWORDS_ENCODED]&cip=[CLIENT_IP]&bvref=[REFERRER_ENCODED]&u_agnt=[USERAGENT_ENCODED]&bvlang=[BROWSER_LANG-ENCODED]